od oyza » úte črc 10, 2007 08:52
to jackal: jackale, jenze ja puvodne psal, ze sem to hral na svem starem kompu
single core 3000+ na 2.5Ghz, eax1650ddr3 a 1,5G pameti, ktery jely jeste na 2T. rozdil vykonu je tak 2/3. ale schvalne az bude cas, nahodim to znova a zkusim
me opravdu kdyz hraju rpg, ktery je rozsahly jak prase, ma super grafiku a bavim se u nej, at uz to byly ve svy dobe dungen masters, eye of beholders, arx fatalis, gothics, oblivion, TESs, might and magics atd me sem tam nejakej zaskubek nerozhodi
po instalaci to bez uprav nejelo idealne, ale pri lehke uprave ini souboru dle navodu treba prave z gothicz.net to jelo v pohode. je spatne optimalizovanej? muze byt. co treba oblivion? je spatne optimalizovanej? two worlds? muzem zajit k soucasnosti - CoF, lost planet, stalker, rb6 vegas, dokonce uz i auta jako nfs, ten novej colin, test drive... vsechno spatne? ne nerekl bych, ze to je uplne spatne. kompy na to nestacej. vyvojari her jsou megalomani a zaroven liny/nestihaj(ono jim stejne diky producentum nic nezbejva nez delat to jak to delaj). nikdo nic neoptimalizuje, uz davno ne. ani bezny programy. proc? "je to prece zbytecny... kompy jdou rychle dopredu, ono se to casem ztrati, ze to stoji za h*. nez to dodelame, uz budou masiny ktery to zvladnou", tak asi tak uvazuji. priznejme si to. doba kdy se s tim "mazlili" je uz davno pryc.
kazdej ma na stole lcd - jaka spasa pro oci - hehe to jo, jedine v nativu, jinak je to rozmazany a oci vas milujou(priklad z nasi firmy, kde cca tak z 1000 uzivatelu co maj lcd ma tak 850 mensi nez nativni rozliseni, protoze na to nevidi jak je to "maly")
mam-li lcd 1600x1200, tak budu nutit hru aby sla na 1600x1200 - jo mozna za dobrejch starejch vymazlenejch her nebo her ktery pracujou s relativne "jednoduchou" grafikou treba na doom3 enginu to je v pohode, sem tam pouziju na nejakou bednu fyziku a je to hotovy - to lze, ale pri rpg? treba stalker. proti standardnimu rpg bych rekl je tu tak polovicka objektu, grafika podobna, fyzika(debila co delal system strileni bych rad potkal u piva) je tu taky a hra se hejba podobne. akorat ze misto volneho pohybu po plose - a tudiz loadingu za chodu, je omezena do daleko mensich segmentu a mezi nima loaduje o 106. kolem a kolem to stoji proste za ho
to jackal: jackale, jenze ja puvodne psal, ze sem to hral na svem starem kompu :) single core 3000+ na 2.5Ghz, eax1650ddr3 a 1,5G pameti, ktery jely jeste na 2T. rozdil vykonu je tak 2/3. ale schvalne az bude cas, nahodim to znova a zkusim :) me opravdu kdyz hraju rpg, ktery je rozsahly jak prase, ma super grafiku a bavim se u nej, at uz to byly ve svy dobe dungen masters, eye of beholders, arx fatalis, gothics, oblivion, TESs, might and magics atd me sem tam nejakej zaskubek nerozhodi :) po instalaci to bez uprav nejelo idealne, ale pri lehke uprave ini souboru dle navodu treba prave z gothicz.net to jelo v pohode. je spatne optimalizovanej? muze byt. co treba oblivion? je spatne optimalizovanej? two worlds? muzem zajit k soucasnosti - CoF, lost planet, stalker, rb6 vegas, dokonce uz i auta jako nfs, ten novej colin, test drive... vsechno spatne? ne nerekl bych, ze to je uplne spatne. kompy na to nestacej. vyvojari her jsou megalomani a zaroven liny/nestihaj(ono jim stejne diky producentum nic nezbejva nez delat to jak to delaj). nikdo nic neoptimalizuje, uz davno ne. ani bezny programy. proc? "je to prece zbytecny... kompy jdou rychle dopredu, ono se to casem ztrati, ze to stoji za h*. nez to dodelame, uz budou masiny ktery to zvladnou", tak asi tak uvazuji. priznejme si to. doba kdy se s tim "mazlili" je uz davno pryc.
kazdej ma na stole lcd - jaka spasa pro oci - hehe to jo, jedine v nativu, jinak je to rozmazany a oci vas milujou(priklad z nasi firmy, kde cca tak z 1000 uzivatelu co maj lcd ma tak 850 mensi nez nativni rozliseni, protoze na to nevidi jak je to "maly")
mam-li lcd 1600x1200, tak budu nutit hru aby sla na 1600x1200 - jo mozna za dobrejch starejch vymazlenejch her nebo her ktery pracujou s relativne "jednoduchou" grafikou treba na doom3 enginu to je v pohode, sem tam pouziju na nejakou bednu fyziku a je to hotovy - to lze, ale pri rpg? treba stalker. proti standardnimu rpg bych rekl je tu tak polovicka objektu, grafika podobna, fyzika(debila co delal system strileni bych rad potkal u piva) je tu taky a hra se hejba podobne. akorat ze misto volneho pohybu po plose - a tudiz loadingu za chodu, je omezena do daleko mensich segmentu a mezi nima loaduje o 106. kolem a kolem to stoji proste za ho :)