Download | Programy

ASUS WL-520gC + UPC Internet

Zapojení a zabezpečení sítí, bezdrátové sítě a internet, VOIP telefonie

Moderátoři: maestro, Moderátoři

xcomex
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: pát říj 26, 2007 14:15

ASUS WL-520gC + UPC Internet

Příspěvek od xcomex »

Zdravím Vás,

pro začátek -ano vím, je to stále dokola jen v bledě modrém, přesto potřebuji pomoc, tak tedy případná omluva všem, jimž toto vlákno drásá nervy.


a nyní k věci...

na úvod podotýkám, že jsem naprostý laik co se jakékoli práce se sítí týče -mé zkušeností v této oblasti končí u zapojení síťového kabelu od ISP do síťovky.
moje specializace v IT je v jiném odvětví, proto prosím co se shovívavost a klidně až dětinskou názornost.

Vyskytla se situace, kdy je pro mne nezbytné sdílet internet (UPC) pro dva notebooky v jednom bytě. Za tímto účelem jsem pořídil router ASUS WL-520gC a věřil, že i přes mé nulové zkušenosti budu schopen tutu "síťařinu" v kombinaci s návodem a googlem zvládnout.

Výsledek je takový že nikoli. Končím vždy na mrtvém bodě. Spojení notebook router se zdá být bez potíží, ale nastavit a nasdílet samotné připojení se nepodařilo.

Po přečtení kdejakého článku a prohledání celého zdejšího fóra je mi asi jasné, že je chyba někde v nastavení samotného routreru, hádám, že to má něco společného s klonováním MAC adresy, ale i přes četné pokusy o něco takového jsem nedošel výsledku.

Byl by někdo schopný mi zde popsat jako 5 letému dítěti, jak nastavit router, připojení, notebooky tak aby vše jelo a ja se mohl věnovat opět své práci a nikoli věcem, kterým ani zamák nerozumím?

Díky


ps.: do registrace u UPC se nedostanu, jelikož jsem v pronajmu a mam tedy jen kabel k internetu, nikoli přístup k jeho nastavení, smlouvě a pod.
tomus
Nováček
Nováček
Příspěvky: 1
Registrován: pát říj 26, 2007 16:50

Příspěvek od tomus »

Ja ti sice konkretne neporadim, ale doporucuju ti polozit stejnou otazku na UPC foru - http://www.upczone.cz
Nepohybne ti tam rychle nekdo poradi.