Stránka 1 z 1

Lepší Sli 320MB vs 640MB?

Napsal: úte čer 05, 2007 15:39
od SiMpLe
Tak tohle nechápu...

Grafika 8800GTS 320MB v SLi je lepší než 8800 GTS 640MBb. V SLi? Není to tím, že třeba hra nepodporuje Direct10 nebo tak?

(Díval jsem se na Oblivion 1280x1024 max detaily)
http://www23.tomshardware.com/graphics_ ... &chart=356

Já jináč chci tak jak tak jít do 320MB.. Ale nevím jestly se vyplatí OC verze.

edit: Koukal jsem se a zase v jiných hrách má 620MB převahu...

Napsal: úte čer 05, 2007 15:55
od Jackal
320MB začne při novějších hrách a full detailech ztrácet, pak 640MB bude k dobru, ale než se tak stane, tak na to si ještě počkáme. :D
Než ty začneš stavět počítač, budeme tu řešit už 6 jádrové processory. :D :D

Napsal: úte čer 05, 2007 16:09
od SiMpLe
Já to mám předestavěný :D PC dostanu po návratu z dovolené (To jest za měsíc a půl, možná měsíc) :oops:

edit:/ neskočí to ze 4 na 8? :)

Napsal: úte čer 05, 2007 17:25
od Adisis
SiMpLe píše:Já to mám předestavěný :D PC dostanu po návratu z dovolené (To jest za měsíc a půl, možná měsíc) :oops:

edit:/ neskočí to ze 4 na 8? :)
je to možné ale třeba si to soudruzi z intelu a AMD představují jinak ;)

Napsal: pát čer 08, 2007 13:19
od AngelXP
Při zapojení SLi se pamět grafik nesčítá takže pořád výkon bude v DX10 brzdit 320MB


EDIT Awast: Nevhodná citace, více zde