Stránka 1 z 1
Rada o internetovem obchodu
Napsal: stř bře 11, 2009 15:43
od shusta
Znate nekdo tento internetovy obchod?
http://www.notebooky-hned.cz/ ?? Nejake zkusenosti ? Pro a Proti?
Re: Rada o internetovem obchodu
Napsal: stř bře 11, 2009 17:03
od Camazoo
Těžko říct. Pokud bych si měl kupovat NB (nebo cokoliv dražšího) tak bych zůstal u zavedených shopů (czc, alfacomp, alza, TS..) přeci jenom jsou už zavedení, mají pobočky po republice, kvalitní servis, výrobky skladem..
Re: Rada o internetovem obchodu
Napsal: stř bře 11, 2009 17:15
od Sedlo
Na servis CZC sem slyšel dost nadávek, nehledě na to že většinu věcí maj dražší, ale s alfacompem a alzou souhlasim, TS neznám
Re: Rada o internetovem obchodu
Napsal: stř bře 11, 2009 17:16
od zener
Ja bych v tom nevidel problem. Konkretne notebooky maji casto autorizovane servisy a je vicemene jedno, kde jsi notebook kupoval. Staci jen faktura a hned to opravi.
Re: Rada o internetovem obchodu
Napsal: stř bře 11, 2009 17:34
od Camazoo
zener: to je fakt, s notebookama je to vcelku jedno, ale třeba rychlost jednání atd.
Sedlo: Já zase na czc slyšel docela chválu, ale tak záleží na konkrétní prodejně/případu. A měl jsem na mysli TS Bohemia.
Re: Rada o internetovem obchodu
Napsal: stř bře 11, 2009 21:02
od Sedlo
Já jsem si od nich kupoval sluchátka (spark plugy) Po dvou měsících se mi klasicky ulomil kablík u sluchátka a tak sem je reklamoval. Ze zákona mají na reklamaci 30 pracovních dnů. Což nedodrželi a asi po měsící a půl mi psali že mi teda vrátí peníze. Až na to spoždění to bylo OK. Teď mám Creativy z alfy a sem absolutně spokojenej, naštěstí sem je zatim nemusel reklamovat

Re: Rada o internetovem obchodu
Napsal: stř bře 11, 2009 21:14
od Camazoo
tj, já už v alfě otestovat reklamaci; odešla mi deska i CPU. Desku poslali novou a procesor vyměnili E7200 za E7300, trvalo to nějaké dva-tři týdny
