Stránka 1 z 1

Nastavení WAN a LAN v routru

Napsal: pon úno 28, 2011 23:58
od Anonymous2
Zdravím...
nevím jestli už se s tímto někdo setkal, ale třeba mi dokáže poradit.
měl bych dotaz ohledně routru... http://www.zcomax.cz/Wa2204atx.aspx
Poskytovatel internetu mi dal následující IP 10.2.200.50 - 10.2.200.53 a já bych to rád nastavil přes můj router s tím že to bude mít jiné IP
Kabel zapojím tedy do WAN u routru a nechám ho aby si přidělil IP... přidělí : IP 10.2.200.50, maska 255.255.255.0, výchozí brána 10.2.200.1 a DNS 10.0.0.138
Router mám nastavnený na 192.168.1.254 a následující LAN 192.168.1.100 - 192.168.1.200
Po připojední na router mi přidělí adresu 192.168.1.100 ale internet nejde...
Když dám ping 10.2.200.50 tak je to OK
Když dám ping 10.2.200.1 tak je to OK (router na střeše - 5ghz)
Když dám ping 10.0.0.138 tak bohužel řádná odezva a internet nejede

Zkoušel jsem i zadávat vše ručně a nastavit DNS na 8.8.8.8 a 8.8.4.4, ale také nic

Předem díky za jakou koliv radu

Re: Nastavení WAN a LAN v routru

Napsal: úte bře 01, 2011 00:04
od zener
Pak ale chyba nebude v routeru (zcomax). Pokud se dostanes na vychozi branu (router na strese), funguje zcomax spravne.

Re: Nastavení WAN a LAN v routru

Napsal: úte bře 01, 2011 00:30
od Anonymous2
Jj. to mi je jasné a kde je tedy problém že to nejde?

Re: Nastavení WAN a LAN v routru

Napsal: úte bře 01, 2011 12:59
od zener
Chyba je logicky tam, kde Ti skonci tracert. Tedy na pude. Problem bude v pripojeni k poskytovateli. Bud mas spatne zkonfigurovany router na strese a nebo nemas internet od poskytovatele povoleny - nezaplaceny poplatek apod.

Kazdopadne toto nastaveni si vetsinou provadi sam poskytovatel, takze bys mel volat asi jemu a nevrtat se v tom sam.

Re: Nastavení WAN a LAN v routru

Napsal: úte bře 01, 2011 18:47
od Anonymous2
Internet povolený mám... když zapojím kabel do pc a nebo vypnu DHCP u LAN tak to běží, ale jen mi to přidělí IP co mi poskytovatel nastavil.
Chápu to tedy tak že to má blokovaný poskytovatel a proto to nejde nastavit přes ten WAN...

Tím pádem je to vyřešený a já se musím obrátit na poskytovatele.