need for speed pro street
Moderátor: Moderátoři
need for speed pro street
už se těšíte? já hrozně...
- overclocker123
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 960
- Registrován: úte lis 21, 2006 19:17
- Bydliště: Rudník
- Kontaktovat uživatele:
- Fox
- Uživatel
- Příspěvky: 331
- Registrován: sob led 07, 2006 15:04
- Bydliště: Vimperk
- Kontaktovat uživatele:
JJ hodne zmen treba - konecne poradny model poskozeniAdisis píše:nějake rozdili oproti minulemu dilu?
- legalizovane zavody, auta by se meli chovat realneji
-vylepseny multiplayer, novy mody, este lepsi tuning
Sem hodne zvedavej jaky to bude carbony me celkem zklamaly.
Gigabyte-P965 DS4+Core2Duo E6600 2,4ghz@3,1ghz+2x1GB GEIL 800@875mhz dual channel+Asus 8800GTS 640MB DDR3+WD400GB+Maxtor200GB+zdroj Fortron 500WPNX+skrin Thermaltake Swing+notebook MSI GX610PX.
- Fox
- Uživatel
- Příspěvky: 331
- Registrován: sob led 07, 2006 15:04
- Bydliště: Vimperk
- Kontaktovat uživatele:
mam na mysli hlavne takovej nastroj co byl v carbonech menoval se autosculpt nebo tak nejak a ten ti umoznil to ze sis mohl treba vybrat predni spojler a ten ruzne tvarovat takze si mohl vytvaret dost unikatni auta. No a v pro street ma tohle byt este lepsi.Martizko píše:Jak je to myšleno ještě lepší tuning protože od Undergroundu to stím tuningem nebylo kdovi co.
Gigabyte-P965 DS4+Core2Duo E6600 2,4ghz@3,1ghz+2x1GB GEIL 800@875mhz dual channel+Asus 8800GTS 640MB DDR3+WD400GB+Maxtor200GB+zdroj Fortron 500WPNX+skrin Thermaltake Swing+notebook MSI GX610PX.
- overclocker123
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 960
- Registrován: úte lis 21, 2006 19:17
- Bydliště: Rudník
- Kontaktovat uživatele:
- Fox
- Uživatel
- Příspěvky: 331
- Registrován: sob led 07, 2006 15:04
- Bydliště: Vimperk
- Kontaktovat uživatele:
strucny popis:
Jedenácté Need for Speed: ProStreet má být mnohem realističtější než předchůdci a volitelně půjde vypnout pomocné systémy typu ABS. Automobily opravdu budou mít rozsáhlejší model poškození, avšak úvodní tři stupně poškození nijak nepocítíte při řízení. Za zničení specifických částí vozu obdržíte medaile, podobně jako ve FlatOutu. Zajezdíte si v licencovaných modelech od 28 automobilek (Audi, Mazda, vrátí se Honda), pokrývající období od 60. let do současnosti. Exotických vozítek ubude, oproti Carbonu zde jen 8. Zajímavé je, že při závodech se nebude uplatňovat rozdělení do výkonnostních tříd, takže se proti sobě mohou postavit různě silné stroje (např. 70 koňů proti 400 koňům). Své miláčky si vyladíte ještě precizněji díky rozšířené technologii AutoSculpt – nabízející 90 míst pro tuning, 30 způsobů jejich konfigurace a přes 1000 náhradních dílů. Čtveřice herních módů zahrne uzavřené závodní okruhy (ala TOCA Race Driver), smykovací Drift, Speed Challenge s policejním radarem (novinka v NFS, ale známá věc z jiných her) a Drag Racing na tratích rozesetých po celém světě. Nebudete muset povinně vyhrát všechny závody, postačí být první v hlavní kvalifikaci.
Zdroj: Tiscali Games, Xzone.cz
Jedenácté Need for Speed: ProStreet má být mnohem realističtější než předchůdci a volitelně půjde vypnout pomocné systémy typu ABS. Automobily opravdu budou mít rozsáhlejší model poškození, avšak úvodní tři stupně poškození nijak nepocítíte při řízení. Za zničení specifických částí vozu obdržíte medaile, podobně jako ve FlatOutu. Zajezdíte si v licencovaných modelech od 28 automobilek (Audi, Mazda, vrátí se Honda), pokrývající období od 60. let do současnosti. Exotických vozítek ubude, oproti Carbonu zde jen 8. Zajímavé je, že při závodech se nebude uplatňovat rozdělení do výkonnostních tříd, takže se proti sobě mohou postavit různě silné stroje (např. 70 koňů proti 400 koňům). Své miláčky si vyladíte ještě precizněji díky rozšířené technologii AutoSculpt – nabízející 90 míst pro tuning, 30 způsobů jejich konfigurace a přes 1000 náhradních dílů. Čtveřice herních módů zahrne uzavřené závodní okruhy (ala TOCA Race Driver), smykovací Drift, Speed Challenge s policejním radarem (novinka v NFS, ale známá věc z jiných her) a Drag Racing na tratích rozesetých po celém světě. Nebudete muset povinně vyhrát všechny závody, postačí být první v hlavní kvalifikaci.
Zdroj: Tiscali Games, Xzone.cz
Gigabyte-P965 DS4+Core2Duo E6600 2,4ghz@3,1ghz+2x1GB GEIL 800@875mhz dual channel+Asus 8800GTS 640MB DDR3+WD400GB+Maxtor200GB+zdroj Fortron 500WPNX+skrin Thermaltake Swing+notebook MSI GX610PX.
- overclocker123
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 960
- Registrován: úte lis 21, 2006 19:17
- Bydliště: Rudník
- Kontaktovat uživatele:
jj carbon mel moznost mulitplayeru, tak snad bude i pro street, jinak s etaky uz nehorazne tesimoverclocker123 píše:A bude multiplayer? Carbony jsem nikdy nehrál.
Sestava: AMD Athlon64 X2 4200+ @5000+ , A-Data DIMM 2048MB DDR II 800MHz Extreme Edition, Sapphire ATI Radeon X1950XT 256mb+AC S1, Seasonic S12 430W, Gigabyte M55S-S3, Seagate Barracuda 160GB
- overclocker123
- Pokročilý uživatel
- Příspěvky: 960
- Registrován: úte lis 21, 2006 19:17
- Bydliště: Rudník
- Kontaktovat uživatele:
nechcu ti brat iluzi ale tohle už EA slibovali tolikrát např. FIFA,NHL i NFS atd.Fox píše:JJ hodne zmen treba - konecne poradny model poskozeniAdisis píše:nějake rozdili oproti minulemu dilu?
- legalizovane zavody, auta by se meli chovat realneji
-vylepseny multiplayer, novy mody, este lepsi tuning
Sem hodne zvedavej jaky to bude carbony me celkem zklamaly.
adidis> jen tak se mrkni na youtube, oficialni trailery ti to kldine potvrdi:) ze se uz konecne da vyflakat auto:)
Sestava: AMD Athlon64 X2 4200+ @5000+ , A-Data DIMM 2048MB DDR II 800MHz Extreme Edition, Sapphire ATI Radeon X1950XT 256mb+AC S1, Seasonic S12 430W, Gigabyte M55S-S3, Seagate Barracuda 160GB
jn slo ale pak od toho vypustilyAdisis píše:to šlo i v NFS4SptF^ píše:adidis> jen tak se mrkni na youtube, oficialni trailery ti to kldine potvrdi:) ze se uz konecne da vyflakat auto:)
Sestava: AMD Athlon64 X2 4200+ @5000+ , A-Data DIMM 2048MB DDR II 800MHz Extreme Edition, Sapphire ATI Radeon X1950XT 256mb+AC S1, Seasonic S12 430W, Gigabyte M55S-S3, Seagate Barracuda 160GB