Máte s tím někdo zkušenosti?
Výhody/nevýhody
Jaká je podpora z hlediska her?
Je lepší SLI/crossfire nebo single karta a k tomu PhysX?
Jaký potřebuji systém, nebo je PhysX použitelná v jakékoliv konfiguraci?
Hledal jsem a nikde nic nenašel, zajímá mě potenciál. Vezmu-li si cenu sli/cf řešení (MB+2karty), nebo cenu jedné High-end karty dostanu se k poměrně dost vysokým částkám. Jak bych na tom byl (výkonově) při použití např x1900gt a AegiaPhysX?
PhysX
Moderátoři: Awast, Moderátoři
pry ty karty rapidně sražeji FPS ve hrach jinak se podivej zde http://www.pctuning.cz/index.php?option ... &Itemid=28
- silent64
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon srp 28, 2006 17:01
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom, SR
- Kontaktovat uživatele:
PCI zbernica
mne sa veľmi nezdá, že je tu použitá stará a pomalá PCI zbernica, neviem ale myslím si že práve tá zráža FPS smerom dolu, neviem ako PhysX funguje, ale nechápem prečo je tu použitá práve pomalá PCI zbernicaAdisis píše:pry ty karty rapidně sražeji FPS ve hrach jinak se podivej zde http://www.pctuning.cz/index.php?option ... &Itemid=28
AMD Athlon X2 4200+ @2.8GHz s.939, 2GB DDR433 Kingston HyperX(4x512) CL2,5-3-3-5@2T, HDD 200GB Sata2 Maxtor 16MB cache + WD Caviar RE WD3200YS - 320GB SATA II, MB A8N SLI, VGA ATi Radeon X1950PRO Ultimate 655/1650, LG 4167B, LCD BenQ 17" FP783, LC Power 420W
pci
Dík za link, prozkoumám. mě se ta PCI taky nezdá, ale vhledem k tomu že nevím, na jakém princpu to přesně funguje, jak si vyměňují karty data, tak nemužu soudit.
přeštu si....
přeštu si....
mám pocit že tento člověk to shrnul. škoda, čekal jsme od toho víc. Snad s DX10 a trochou času z toho něco budeglowi na pctuning napsal:
..... HW a SW mod se lisi poctem vykreslovanych objektu. Kdyz dam priklad tak v SW modu se pocita 10 objektu a v HW 50. A hra je s temi 50 objekty + PPU pomalejsi nez CPU + 10 objektu. Takze nelze rici, ze by PPU hru zpomaloval. Navic GPU musi vice vykreslovat = pokles framerate. Nelze to poradne srovnat. Lze pouze rici, ze zatim vizualni prinos za cenu PPU a pokles framerate nestoji.
Naposledy upravil(a) Wthulmann dne pát zář 08, 2006 18:37, celkem upraveno 1 x.
- silent64
- Nováček
- Příspěvky: 51
- Registrován: pon srp 28, 2006 17:01
- Bydliště: Nové Mesto nad Váhom, SR
- Kontaktovat uživatele:
Re: pci
No podľa mňa by si mali vymieňat data PPU a VGA, PhysX zrejme vypočíta fyziku a dáta pošle VGA, ktorá ich zobrazí na monitore, neviem podľa mňa by to malo fungovať nejako takto, každopádne nie som odborník, tak keď hovorím blbosť, nemajte mi to za zlé...Wthulmann píše:Dík za link, prozkoumám. mě se ta PCI taky nezdá, ale vhledem k tomu že nevím, na jakém princpu to přesně funguje, jak si vyměňují karty data, tak nemužu soudit.
AMD Athlon X2 4200+ @2.8GHz s.939, 2GB DDR433 Kingston HyperX(4x512) CL2,5-3-3-5@2T, HDD 200GB Sata2 Maxtor 16MB cache + WD Caviar RE WD3200YS - 320GB SATA II, MB A8N SLI, VGA ATi Radeon X1950PRO Ultimate 655/1650, LG 4167B, LCD BenQ 17" FP783, LC Power 420W
Jestli tohle vážně funguje....
PhysX a Crossfire najednou
Co k tomu píše ATI(pdf) - doporučuji projít, uvidíte nevídané, (stránka 3)
http://www.ati.com/technology/crossfire ... ssFire.pdf
hlavně na výpočet fyziky využívají obyčejnou ATInu, ne kartu s Aegia chipem
Co k tomu píše ATI(pdf) - doporučuji projít, uvidíte nevídané, (stránka 3)
http://www.ati.com/technology/crossfire ... ssFire.pdf
hlavně na výpočet fyziky využívají obyčejnou ATInu, ne kartu s Aegia chipem
Bohužel, zatím to není vychytané co se spolupráce týče karet týče, nicméně do budoucna pěkná vize...jedno počítá fyziku objektů (pády, zničení, etc) a ta druhá (VGA) se stará "jen" o vykreslení a vyobrazení...nápad pěkný, zatím však málo funkční...podobně je na tom SLI...i když přeci jen o něco lépe...
TT Mambo,FSP-400W, DFI Inf. X2 3600+ EE@2.8GHz, 2x1GB Corsair , HD2600XT@860/780, Seagate250GB, LG4167B, SB Audigy4, 5.1 Genius HT, Logitech G5+QCK4Dsteel +MicrosoftDigitalMedia