mám takový menší problém s nastavením zabezpečení tohoto routeru. Ale napřed v krátkosti co se událo. Zhruba před 2 měsíci mi poskytovatel internetu napsal, že se mění vysílače a že si mám přeladit SSID. Protože jsem s routerem nikdy nijak nemanipuloval nevěděl jsem co s tím, našel jsem si manuál k routeru a z toho vyčetl, že se nastavuje pomocí příslušné adresy v prohlížeči. Bohužel router byl od poskytovatele zaheslovaný, tak jsem volal na centrálu a tam mi "šikovně" poradili že jej mám resetovat tlačítkem. Jenže to jsem nevěděl, že se tím smaže veškeré nastavení. Nastavit to zpátky bylo s mými znalostmi tehdy nemožné, takže jsem volal mému servisnímu technikovi, který byl na dovolené, takže nakonec přijel někdo jiný, který ale neměl zkušenosti s nastavováním Z-Comaxu. Už tady se projevil můj problém. Technikovi se to podařilo zprovoznit asi až po hodině, jelikož neustále router vypisoval PPPoE Disconnected. Nakonec to nastavoval tak dlouho, až se router připojil. Jenže s minimální konfigurací. Před pár dny jsem si uvědomil, že ten router není vlastně od té doby nijak zabezpečený, nemá šifrování, ani heslo, prostě nic. Dnes jsem to chtěl změnit, ale hned u šifrování se objevil už popisovaný problém. Ať nastavím WPA2, WPA nebo WEP tak mi to po potvrzení neustále hlásí PPPoE Disconnected. Když to pak vrátím zpět, bez zašifrování, tak se to připojí. Ještě k tomu jak je router nastavený: je v operačním módu Wireless ISP jako Client. Při tom zašifrování to vždycky nastavím třeba na WPA2, nechám Pre-Shared Key na Passphrase a nastavím nějaké heslo. Když to potvrdím, neustále je u položky State: Scanning (má být Connected) a u Attain IP Protocol to PPPoE Disconnected. Při tomto nastavení internet vůbec nefunguje. Chci se proto zeptat jestli se nemá zároveň při tom zašifrování nastavit ještě něco dalšího, respektive jestli to závisí ještě na něčem nebo kde může být vůbec chyba? Dál bych se chtěl zeptat, když si na notebooku zapnu wifi, tak moje připojení nevidím, je to tí